marți, 5 ianuarie 2010

In caz ca nu v-ati saturat de sarmale

7 comentarii:

  1. daca tot vii cu dastea pe blog ia sa aduci tu cateva si la curs ca prea arata bine

    RăspundețiȘtergere
  2. daca s-ar fi vazut cum iese aburul din mamaligutza si din sarmalutze inundam casa;))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma provoci sa vin si eu cu niste carnati - dar maine, sa nu cada greu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am deja supa de ciuperci cu cartofi gatita special cand am fotografiat-o, dar o las dupa Sfantul Ion. Acum, vorbind serios, as fi dorit sa vad aburul iesind din sarmale. Ar trebui ca la urmatoarea fotografie de "papa" sa incerci sa surprinzi aburul - se poate nu numai de la nivelul mesei, ci si un semiprofil sus - luminat cu o veioza sau cu o lanterna usoara de capacitate mare - sunt ieftine, ieftine la hypermarketul Auchan. Eu am cumparat fete de mese la culoare - alba, gri inchis si ma pregatesc pentru auportret cu mai multe culori de "plase de tantari" ca sa acopar usa din sufragerie, ca sa-mi dea bokeh, ca peretele de la sufragerie este culoare calda si daca ma imbrac in portocaliu iese cald, cald - cah. Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cadrul mi se pare ca sa zic asa un pic prea "din gura sarmalelor" :) , parca prea de jos. Avand in vedere ca se vad toate sarmalele inclusiv mamaliga, mergea sa lasi mai mult si din farfurie. Altfel cred ca trebuia sa te focusezi mai mult doar pe o sarmaluta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @mihai - N-aveau cum sa fie clare toate, a fost facuta la 85mm cu diafragma deschisa si destul de aproape, deci profunzimea a fost mica. Daca aveam un descentrabil, era alta poveste:P.

    RăspundețiȘtergere