vineri, 30 octombrie 2009

Autoportret

10 comentarii:

  1. foarte interesant... imi aminteste de un catalog de moda...

    RăspundețiȘtergere
  2. cam comunist :) dar faina ideea si realizarea!

    RăspundețiȘtergere
  3. intradevar comunist
    a iesit bine imaginea
    dar parca trebuia altfel incadrat

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa ideea si atitudinea doar ca din ceea ce am inteles fundalul trebuia sa fie negru.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am inteles ca fundalul trebuie sa fie contrastant, nu neaparat negru. Tocmai in ideea asta am aplicat o lumina pe el. Totusi poate ar fi mers un pic mai inchis.

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) super tare fotografia. geniala ideea :D. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  7. The soviet version of Uncle Sam :D
    Mai lipseste un steag rosu cu secera si ciocanul pe fundal. Mana cu care indici catre camera parca ar fi trebuit sa fie un pic mai jos, pentru ca mi se pare ca distrage atentia de la restul... Cu alte cuvinte, mana ocupa centrul cadrului iar toata atentia privitorului se concentreaza in acel punct. Sau chiar asta urmareai?

    RăspundețiȘtergere